Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Hiirulainen85

Lääkkeellinen tyhjennys

29 posts in this topic

^ Kaipa ihan tavalliset kuukautisetkin (tai pms) aiheutta useille yhden jos toisen suuntaisia vatsavaivoja. Eli varmaan voisi johtua raskaushormonien laskustakin tai muista hormonijutuista. Aika myllerrys kuitenkin kehossasi käynnissä tällä hetkellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun lääkkeellinen tyhjennys ei sittenkään mennyt ihan niin hyvin kuin luulin, vaan jouduin osastolle eilen illalla ihan hirveiden kipujen takia. Sain kolmea eri kipulääkettä suoneen,n yhtä kahteen otteeseen. Ja nyt sain lisää tyhjennystabletteja, kun kohtu ei ole vielä kunnolla tyhjä. Tämä on ollut ihan uskomattoman tuskallinen kokemus, fyysiset kivut ovat olleet sanoinkuvaamattoman kauheat

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Voi ei. :girl_sad: Kyllä se on niin väärin, että edes tuo ei voi onnistua. Muistan itse, miten sitä itku silmässä ajatteli, että enkö mä edes tätä osaa kunnolla, kun kärrättiin hätäkaavintaan. Toisilla onnistuu hyvin, toivoin kovasti että sinullakin olisi. Todella paljon voimia tapahtuneen käsittelyyn. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voimia Daizylle.

 

Mulla todettiin 05/2010 ultrassa keskeytynyt keskenmeno. Lääkkeellinen tyhjennys ei menny ihan putkeen vaan olin 4 vrk sairaalassa, missä muutaman tunnin välein sain alakautta tyhjennyslääkettä + kipulääkettä piikillä tarpeen mukaan. Lopulta homma kävi sekä henkisesti ja fyysisesti liian rankaksi ja päädyttiin kaavintaan. MrsDificilin tuntemukset kuulostaa kovin tutuilta :(

Edited by mianro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0