Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Nanna

Mitä lahjaksi synnytysosastolle?

30 posts in this topic

Mulle tuotiin suklaata ja kortti, vauvalle vaunuverho ja -lelu. Olin itse ennakkoon pyytänyt, että ei kukkia, kun niiden hinnalla saa pysyvämpiäkin muistoja. Yksi kimppu saatiin, mutta sillekin maljakon löytäminen oli niin nihkeää, että lopulta sovittelin sen vesipulloon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos tietää äidin lempijuomia (joku limsa, kivennäisvesi, jäätee tms) niin kannattaa viedä. Ainakin imettäville äideille, se on nimittäin todella janottavaa puuhaa ja siellä saat vesikannun ja sillä selvä. Vaihtela virkistää!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä vierailla saa ainoastaan isät ja sisarukset. Mies sitten toi osastolle (olin siellä jo 2 päivää ennen tytön syntymää käynnistyksessä) mm.Subwaysta patonginpätkän, lehtiä, mehutetroja, suklaata, villasukat jne. Ja tytön synnyttyä taas toi jotain mukavaa pientä syötävää ja ruusukimpun. Olin tosin omassa huoneessa, eli ei ollut ketään huonekaveria. :)

Ilahduin aina kovasti miehen tuomisista.

 

Muoks. Ainii, mies toi miulle myös h&m:ltä ihanan oloasun, jolla lähdin sairaalalta pois. <3

Edited by Nelimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musta on ollut kiva että vauvalle on tuotu pehmolelu sairaalaan, meillä kun en ole sellaisia itse ostanut/pakannut mukaan oli ne kivoja.. Ja minä tykkäsin kyllä vaatteistakin mutta ennemmin sitten ne kotiin.. Sairaalassa kaipasi karkkia ja herkkuja ja jotain tekemistä :) ja ilmapallon vauvalle sain kerran sekin oli kiva! ja kesti monta kuukautta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sain itse muutaman vauva-aiheisen lehden. Myös syötävä ja juotava olivat hyviä lahjoja. Näistä oli iloa kun vauveli asui rinnalla pitkiä aikoja. :) Itse veisin imetysteetä ja ehkäpä jonkun imetysaiheisen kirjan äidille. Teepaketin kylkeen kiinnittäisin vielä imetystukipuhelimen numeron. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0