Sign in to follow this  
Followers 0
Lippe

Hurjimmat vuotesi?

81 posts in this topic

Mä oon aina ollut kiltti :rolleyes: Tai siis näin porukoille esitin :D Oltiin jo pienenä kaverin kanssa aina kesäisin pyöräilty niiden mökille (matkaa n. 13km) rakentelemaan majoja yms. joten kukaan ei huomannut,että ne reissut muuttui yhtäkkiä (n.16 vuotiaina) ryyppyreissuiksi.Seuraavana aamuna ei ollut krapulasta tietoakaan (vaikka kaverin kaverit hankki meille aina vain väkeviä) ja pullot vietiin kotimatkalla kauppaan. Jotenkin se kuitenkin sitten jäi ja seuraavaksi join vasta 18-vuotis synttäreillä.

Koulu ei tosin kiinnostanut ylä-asteella pätkääkään,mutta eipä opettajiakaan kiinnostanut olinko paikalla vai en,joten vanhemmille ei poissaoloistani mennyt ikinä tietoa :P Siinä olikin sitten pahimmat.Vanhempieni kanssa olen aina tullut hyvin toimeen eikä mitään kärhämiä muistaakseni ollut sisarustenkaan kanssa. Ehkä näin oli vanhempieni mielenterveyden kannnalta hyvä,sillä pikkusiskoni koettelikin sitten täysillä niiden hermoja! :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ainiin. Ja tupakkaa ei kaveripiirissäni polttanut kuin aniharva,joten sekin jäi kokeilematta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuulemma olen ollut kiltti tyttö. Noh siinä 16-17 vuotiaana oli vähemmän seesteistä ja sitten vielä oireilin vanhemmille uudelleen 20 täytettyäni eli aika myöhään. Olen kai vähän jäljessä ollut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urheilin nuorena sen verran, että murkkuikä meni siinä sivussa iisisti. Riehaannuin enemmänkin yliopistossa opiskeluelämään.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seiskalla ja kasilla oli mielen myllerrys pahimmillaan, mutta mäkin olin aika lailla kiltti tyttö enkä purkanut tuntemuksiani kuin korkeintaan päiväkirjaan. Mulla oli tosin jonkinlainen myöhäisteini-ikä, kun 19-vuotiaana muutin omilleni ja kiukuttelin äidille "etänä" aika pitkänkin aikaa. Voi äiti parkaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varmaan siinä 15-17 vuotiaana. Tuli juhlittua kaveriporukan kanssa lähes joka viikonloppu, tupakkia ja alkoholia kului tosi paljon ja niihin meni kaikki rahat jotka vain jostain revittyä.. Vanhempien kanssa tuli tapeltua kotiintuloajoista ja muista jutuista, mutta olin kuitenkin loppuen lopuksi aina aika kiltti vanhemmilleni. :girl_sigh: Vähän piti vääristellä tulemisia ja menemisiä niin ei tullut sanomista. Jos oisivat tienneet mitä oikeasti tein (en siis ollut joka viikonloppu tyttökavereiden luona yötä) ois voinut tulla aika nopeesti rajoituksia menemisiin. Sitten 17-vuotiaana tapasinkin minua neljä vuotta vanhemman avomieheni (ensi kesänä häät) jonka myötä se älytön bilettäminen väheni radikaalisti ja parisuhteesta ja yhdessä vietetystä ajasta tuli se tärkein asia elämässä. Nyt ollaan sitten pienen tytön onnellisia vanhempia. :give_heart: Hassua ajatella että noista ajoista ei tosiaan ole kauaakaan (täytän ensi kuussa vasta 20) ja silti tuntuu kun kaikki ne asiat ois tapahtunu toisessa elämässä, kauan aikaa sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0