Sign in to follow this  
Followers 0
myoni

Lasten purkkiruuat Briteissä

7 posts in this topic

Ollaan matkustamassa Lontooseen marraskuun lopussa. Ongelmana on nuoremman muksun ruokailut. Allergoiden takia ruokavaliosta on pois maito, soija, kaura, ohra, vehnä, ruis, riisi (kokonaan, myös näiden johdannaiset, kuten tärkkelys), naudanliha, kanamuna sekä monet hedelmät. Suomessa kaupan purkkiruuista kelpaa 2 (siis liha-kasvissoiseista). Löytyykö Lontoosta purkkiruokia tälle ruokavaliolle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myoni, Ella's kitchen niminen vauvan ja lastenruokasarja nayttaa aika sopivalta teidan tarpeisiin. Ainakin mita itse akkia katsoin niin noista Fish Pie, Vegetable bake ja Lamb Roast naytti sopivalta. Ihan kaikkia en katsonut lapi joten kannattaa itse tsekata. Valikoimaa on paljon joten jotain luulisi loytyvan? Ellaa loytaa parhaiten isommista marketeista.

 

http://www.ellaskitc...ge-2-baby-food/

 

Piti viela sanoa etta oma poika tuollaisena alle vuosikkaana piti noista tosi paljon. Hedelma-vihannessekoituksia syodaan jalkkarina viela edelleen grin.gif

Edited by Helsbels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos. Kalan unohdinkin sopimattomien ruokien listasta (olin varma, että joku unohtui, mutten keksinyt mikä, kun itselle noi on niin selviä jo, ettei niitä tarvi erikseen miettiä esim. kaupassa). Noissa stage-2 ruuissa oli tosi paljon sellaista, mitä ei ole syöty vielä enkä pysty niitä kokeilemaan ennen reissua :(. Tuolta stage-1 ruuista saisin ehkä jotian käyttöön (niissä oli muutama, missä olevat aineet saisin, jos ei mitään ihmeellistä tule, kokeiltua ennen matkaa). Asiaa hankaloittaa, se että emillä on maitoaltistus alle viikon päästä siitä, kun tullaan takaisin Suomeen eikä 2 viikkoa sitä ennen saa kokeilla mitään uutta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpas hankalaa, voi pikkuista girl_to_take_umbrage2.gif

 

Ma laitan tahan taalta loytyvia vauvanruokamerkkeja (niita yleisempia ja helpommin loydettavia), ehka on paras etta itse sitten katsot kotisivuiltaan tarkemmat speksit.

 

Organix

Hipp

Heinz ja Heinz mum's own

Plum Baby

Little Dish

Cow and Gate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suosittelen tsekkaamaan tuon Plum Baby sarjan. Heilla on lahestulkoon kaikki taysin maidottomia, viljattomia ja soijattomia. Ja ovat tosi hyvalaatuisia ja siis luomua. Ainoa ongelma saattaa olla teille kvinoa, jota Plum kayttaa sakeuttamiseen - sehan on pitkaketjuinen hiilari, joten aiheuttaako teidan pienelle ongelmia?

 

http://www.plum-baby.co.uk/

 

Helppo myos loytaa, esim Bootsit myy, kuten myos toki ruokakaupat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0