Guest RGB

Kuinka monta raskaustestiä teit?


471 posts in this topic

Hätähousu teki ensin sata negaa ja sen jälkeen haaleita haamuskoita ja lopulta sen ihanan selkeän plussan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teinköhän mä 4 tai 5 testiä, en muista tarkkaan, mutta vaikka jo eka näytti vahvaa plussaa, en uskonut että se voisi pitää paikkaansa, koska ollaan yritetty vauvaa jo niin kauan että tuntui aika epätodelliselta... wink.gif

 

Niin ja testin tein tosi myöhään vasta, koska mun kierto on on niin epäsäännöllinen ja pitkä joten ajattelin että menkat on vaan myöhässä.

Edited by Ginger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse tein ensimmäisessä raskaudessa yhden testin, tosi vahvat viivat oli silloinkin, en muista olikohan apteekin oma testi.. No tässä raskaudessa tein kaksi testiä, yksi oli valmiina kaapissa. Mulla ei edes ollut yhtään semmonen olo että oisin raskaana, menkat oli vaan reilusti myöhässä mutta kun ne on epäsäännölliset niin ajattelin ettei se testi millään plussaa näytä mutta teempä kuitenkin.. Ja olikin kyllä melko yllätys kun tuli vahvat punaset viivat :grin: Soitin miehelle töihin että tuoda mulle apteekista toinen testi että en kyllä usko tätä todeksi mutta vahvat punaset tuli toiseenkin.. Vieläkin on kyllä niin epätodellinen olo, jospa tämän alkaa tajuamaan paremmin kun pääsee sydänääniä kuulosteleen :-)

 

Sama oli kyllä eka raskaudessakin, niin epätodellinen olo eka viikot :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluksi tehtiin yksi testi, josta haalea, mutta selkeä viiva. En vielä uskonut siihen joten lisäksi tehtiin kaksi muuta. Niistäkin plussattiin, mutta uskoin vasta kun tehtiin neljäs, ja viimeinen, Clearbluen digitaalinäyttötesti, josta tulikin "Raskaana 2-3 viikkoa". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tein eka testin kaksi päivää siitä kuin olisi saanut tehdä (lääkärin ohje). Näkyi jo päivällä selvä plussa. Seuraavana aamuna tein sit kolme eri testiä ja plussat tuli heti. Siitä viikon päästä tein vielä huvikseni yhden tavis-testin ja digi-testin jossa näkyi viikot. Kaapissa on vielä yksi tavistesti jos alkaa hermoiluttaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä yksi joka tuntee kehonsa hyvin ; tein ensimmäisen ja viimeisen testin vasta kun olin jo rv 21 ;) Ihana salamatkustaja ei tahtonut kertoa itsestään aikaisemmin x)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tein kolme testiä. Kaks ekaa testiä kahen päivän erolla ja sit viel yks viikon kuluttua, ku piti saada varmistus et tosiaan on raskaana. Vaik kaikki testit oli kyl selkeitä plussia, mut tuntu niin epätodelliselta..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä tein kolme testiä. Ensin tein rfsu halpis-tikkutesteillä. Ensin tuli hyvin hailakka viiva. Sitten lähdin samantien ostamaan apteekin oman testin. Viiva vahvistui. Tein vielä sitten toisen kappaleen rfsun paketista, jossa oli kaksi testiä. Kaikissa niissä on vieläkin viivat :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä raskaudesta neljä testiä, joista eka oli jo haalea plussa rv3+1. Loput varmistukseksi ja huvin vuoksi :girl_crazy:. Toisesta raskaudesta olin 99% varma jo viikon etukäteen, mutta testasin lopulta rv5+0 (tai niillä main). Plussa tuli, eikä tarvittu toista testiä. Halvaksi tuli toinen kerta :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taidan vielä mielenrauhan vuoksi tehdä parit varmistustestit niiden kahden aiemman lisäksi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaksi. Ensin kp 25/26-28 oli todella haalean haamu ja sitten jo 26 vahvempi. Jos olisi ollut valmiina enemmän, niin varmasti olisin useammankin tehnyt, mutta en sitten raaskinut enempää ostaa. Kävin kyllä apteekissa digitestiä katsomassa, mutta mielestäni suolainen 15€ hinta oli liikaa, kun kuitenkin oli sillon sitten jo kuukautiset myöhässäkin, niin en raaskinut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yksi riitti. Odotin menkkojen oletetusta alkamispäivästä kaksi viikkoa ennen kuin tein testin. Olin kyllä siihen mennessä aivan varma että raskaana ollaan mutta tein testin kuitenkin vielä näön vuoksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli menkat reilun viikon myöhässä, mutta kun niiden kanssa oli aina muutaman päivän heittoja johonkin suuntaan, niin en pitänyt sitä kauhean erikoisena. Vielä kun vatsassa oli ihan sellainen tunne kuin olis menkat alkamassa, niin ajattelin etten turhaan hätiköi testin kanssa, ettei tule turhaan paha mieli. Mutta kun työpaikan pikkujoulut lähestyivät kovaa vauhtia, niin pitihän se testi sitten tehdä. Ja se yksi testi sitten riitti. :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me testattiin kaiken kaikkiaan neljä kertaa. Ensimmäisen tein (6.2.) ihan vaan huvikseni ja sattumalta kun en millään tapaa pitänyt edes mahdollisena, että voisin olla raskaana eikä ollut mitään oireitakaan. Kuitenkin eka testi tuli tehtyä aamulal ennen töihin lähtöä kp 41/32-39 ja siitä tuli sitten loppujen lopuksi viivanpaikka/roskishaamu. Iltapäivällä tein uuden testin ja se oli jo hieman vahvempi, mutta kuitenkin heikko plussa.

 

Seuraavana päivänä (7.2.) tein kolmannen testin iltapäivällä kaverin luona, selkeä plussa ja tekstaria ukolle: "Tilanne on nyt sellainen, että oon tehny 3 raskaustestiä ja ne kaikki näyttää plussaa...". Hetken päästä ukko soitti ja kysy, olenko tosissani ja sanoin joo. Ukko siihen sit, että ei tuo oo maailmanloppu, odotellukin jo vähän et milloinkahan meillä pärähtää. Sovittiin, että seuraavana päivänä teen vielä aamulla yhden ja sitten soitan neuvolaan. Joten neljä testiä, hämmentynyt olo ja esikoinen matkalla ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein muutama päivä ennen "oikeaa" testausaikaa ja siihen tuli hyvinhyvin haalea viiva. Pari päivää myöhemmin (sunnuntaina) testasin hyvin vahvan plussan: tulos oli ennen kontrolliviivaa. Pakko oli vielä tänään testata ennen saikulle soittelua :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaikkiaan neljä testiä. Ekan tein halpistestillä päivänä jolloin kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Hailakka plussa tuli nopeasti. Halusin parin päivän sisällä vielä kertaalleen varmistaa asian ja hankin kaksi halpistestiä. Viivat eivät olleen enää niin selkeitä ja kävin vielä netistä lukemassa rfsu-testien roskishaamuista. Pelko persiissä piti vielä hakea apteekista parempi testi ja olihan se entistä selkeämpi. Eipä ole tarvinnut enää testailla, oireet on ollut raskaana niin raskaana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tein kolme testiä. Kun alkujaan lääkäri anto aika olemattomat mahdollisuudet koskaan edes saada lasta. Niin sitten ku menkat jäi oletin sen vain johtuvan taas vaihteeksi jostain (ei meinaan ollu eka kerta). Ekan testin tein ku mies ei antanu rauhaa ja se näytti plussaa :)

Seuraavana aamuna tein uuden ja sekin näytti plussaa siinä vaiheessa se oli pakko uskoa. :girl_haha:

 

Kolmannen testin tehin kun oli vuotoa ja vatsakipuja niin tuli sellanen tunne et se meni kesken mut kolmaskin oli plussa onneks. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisessä testissä oli tosi haaleana joten kävin ostamassa uuden testin joka sitten näyttikin selvästi kahta viivaa. Tein kyllä vielä kolmannenkin myöhemmin, samaa sarjaa kuin ensimmäinen, koska olisi mennyt käyttämättömänä roskiin... :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhden testin tein kun menkat oli 6 päivää myöhässä, mutta sillon oli kyllä ihan suht varma fiilis että nyt on pikkunen tulossa. Mutta kyllä se testitulos silti sai hämmennyksen valtaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaks tuli tehtyä, ihan vaan varmistuakseen ihmeestä :) ja kumpikin yhtä varmoja positiivisia.. oli siinä äimistelemistä :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epäilin muutaman viikon, ja 6+0 oli kasassa kun tein testin, selkeä oli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now