Scarlet

Mistä löytäisin...

298 posts in this topic

Mistä löydän tytölle 80 cm ulkoiluhousut ilman takkia? Irtohousujen koot näyttää lähtevän 92 cm:stä tai sitten pitäisi ostaa koko puku. Haluaisin housujen pitävän vettä (mutta ei kurahousuja), joten koko puvun ostaminen tulee turhan kalliiksi, kun takki jää käyttämättä.

 

Stockmannilla oli paljon housuja alessa -30%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisin tytölle noin 104 kokoisen verkkapuvun?

 

Lähimmät Citymarketit ja Prismat kierretty, niiden omat mallistot ei miellytä äidin silmää.. Nettikin on koluttu, mutta sieltä löysin vain verkkapukuja "vauvoille" ja koosta 116 ylöspäin.. Oma lapsuuden aikainen seuraverkkarikin kokeiltu, mutta se oli tiestysti aivan liian suuri :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä ostin pojalle 104cm koossa Adidaksen verkkapuvun (takki+housut) Sokokselta. Kait siellä on tyttöjenkin väreissä. Ostin tuon puvun kyllä jo talvella, en tiedä onko nyt mitä valikoimissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intersportissa ja muissa urheiluliikkeissä voisi myös olla. Ainakin pienempiä kokoja oli keväällä, luulisi olevan isompiakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin verkkapuku hakusessa, tarvii siis käydä Sokoksella ja urheiluliikkeissä :)

 

Ja Rusinan pipot kiinnostaa täälläkin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin meidän pojalle verkkapuvun pari viikkoa sitten jesper juniorista. Tytöille oli violetin värisiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitokset Imdina, Kaakaopapu ja Brumme

 

Tuosta viestistäni puuttuikin, että urheiluliikkeistäkin olen löytänyt vain liian pieniä, liian suuria, suoralahkeisia tai väärän värisiä pukuja. Ai minäkö nirso!?! :girl_crazy:

 

Pojalle ostinkin sen Jesperin verkkapuvun. Eli kun ei Brummen kanssa syntymäpäiväsamiksia saatu, niin on sitten verkkarisamikset :girl_haha: Mutta joo, se Jesperin verkkari oli väärän värinen esikoiselle.........

 

Viikonloppuna taidetaan tehdä muksujen kanssa uusi kierros paikallisiin urheiluliikkeisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kävin tänään JKL:n keskustan Inter Sportissa ja siellä oli 1kpl Umbron verkkapukua 104cm , sileätä verkkakangasta takki+housut, vaaleanpunaista siinä oli hieman ja vaaleanruskeaa. Alessa oli 20e tuo viimeinen setti. Oli siellä jotain muitakin mutta tuo jäi mieleen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Imdina vinkistä!! Laitoin äidin asialle, kun en itse kaupnkiin ehdi.. Tarkoista ohjeista huolimatta pelkään, että sieltä tulee joku 140cm vaalenasininen Puman puku :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juuu, verkkapuku löytyi!! Kiitos vielä kerran vinkistä. Tosin meidän äiti osti vähän erilaisen Umbron (tummanharmaat housut, vaal.pun takki).. Siellä oli ale-tuotteista lisä-ale -20%, joten hintaa jäi vain 23€, ei paha ollenkaan :girl_dance:

 

Järkyttävä määrä kirjoitusvirheitä tuossa mun aiemmassa viestissä :girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Löytyykö tähän aikaan vuodesta mistään hopean/kullan-värisiä ballerinoja tai muita vastaavanlaisia "juhla"kenkiä? Koon pitäisi olla 28.

Joku muukin väri käy, kunhan niissä olisi kimalletta... :girl_crazy:

 

Ihania noi 4-vuotiaat prinsessat :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DXLA01_79566_03000_17_3203.jpg

 

HM:ltä löytyy tuollaiset kokoon 30 asti. Netissä toki ei ollut kokoa jäljellä, mutta josko paikan päällä olis....?!

 

DXLA01_79573_03000_08_2554.jpg

 

 

Ja myös tuollaiset, mutta taisit juhlakenkiä etsiä. :) Ei nuokaan toki ihan kamalasti kimaltele, mutta hopeat on.

 

Mä näin Halpa-hallissa jotain sandaaleja sun muita paljon hopeina. Toki katsoin lähinnä pieniä kokoja (19), mutta sellainen kuva jäi, että siellä olis ollut aika paljonkin kaikenlaisia kimaltelevia. En toki tiedä onko kaikkialla noita Halpa-halleja...

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä ei Halpa-Hallissa sellaisia ollut, katsoin sieltä, kun käytiin kenkäostoksilla.

Henkkamaukkaan pääsen varmaan tiistaina, joten täytyy kurkata sieltä. Kiitos vinkistä :girl_smile:

Neiti tykkää käyttää noita kenkiä hameen kanssa, joten tennarit ei kelpaa :rolleyes:

Ja vielä enemmän saisi olla glitteriä ballerinoissa, mutta kyllä noikin menee.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prismassa oli hopean värisiä balleriinoja, sellaisia oikein ällökimaltelevia :)

 

Meidän tyttö hyökkäsi heti niiden kimppuun, mutta päätyi lopulta farkkukankaisiin balleriinoihin :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi uv-aurinkosuoja uima-asuja? Mielellään pitkähihaisia. Tytölle etsimässä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prismassa oli hopean värisiä balleriinoja, sellaisia oikein ällökimaltelevia :)

 

Meidän tyttö hyökkäsi heti niiden kimppuun, mutta päätyi lopulta farkkukankaisiin balleriinoihin :girl_smile:

 

Täällä ei kyllä ollut Prismassa kun katsoin, epistä :girl_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopeiset "juhlalenkkarit" Villiankalta, koot 20-32

IMG_0290_m.jpg

Hinta on melko järkyttävä 69,90 mutta toisaalta nuo ovat tosi ihanan pehmoista nahkaa sisältäkin. Ja hyvät jalassa tietysti, joten kelpaa pitää joka päivä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neven, Elloksella on tämmöiset. Kokoakin näyttäisi löytyvän. Muoks: Linkki vie näköjään mustaan kuvaan mutta hopeaakin siis löytyy.

Edited by Jaimee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko lapsille (taaperoille) olemassa sellaisia rantasandaaleita tms. pihalla käytettäväksi (ettei aina tartte laittaa lenkkareita). Crocsien tapaisia löytyy, mutta mun mies vihaa niitä niin paljon, etten edes viitsi ostaa sellaisia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^H&M:llä on ainakin varvasvälisandaaleja ja tavallisia urheilusandaaleja, sitten kanssa Vikingillä on niitä sellaisia urheilusandaaleja. Niin ja ihan cittareissa ja Prismoissa olen kanssa nähnyt "merkittömiä" urheilusandaaleja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Kiitti. Siis tarkoitin, ihan sellaisia, jotka voi sujauttaa jalkaan, siis tyyliin tällaiset. Kun urheilusandaaleissakin on kuitenkin joku tarra, joka pitää kiinnittää ja pojalle se on vielä välillä vähän hankalaa (ja mun hankalaa kumarrella tänä masun kanssa). H&m:n varmastossuissakin on koossa 22-27 nilkkaremmi...

 

3869500.jpg

Edited by sorellina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now