EeyoreX

Milloin sait vielä negan, ollessasi raskaana?

28 posts in this topic

Siinäpä se kysymys on. Tiedän, että on ketju milloin plussannut, mutta nyt haluan tietää milloin on vielä testissä ollut puhdas nega vaikka olisi ollut raskaana. Toiveita herättelen tällä, kun nyt luultavasti dpo 14 tai 15 ja testissä puhdas nega, mutta menkkoja ei näy.

 

Eli ollessasi raskaana, millä raskausviikolla olet tehnyt vielä negatestin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itseäni tämä ei koske, mutta siskoni ei saanut plussaa raskaustestiin ikinä. Viimeisimmän teki rv 6+x. Meni sitten outojen oireiden vuoksi lääkäriin ja labra paljasti raskauden. Ja nyt on 1v 8kk tyttö siellä :) Heillä oli siis aktiivinen yritys päällä ja osasi testailla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanda, kävikö myöhemmin ilmi, että pitikö alkuperäiset raskausviikot paikkansa? vai oliko raskaus sittenkin alkanut myöhemmin (esim. jos siskosi arveli olevansa viikolla 6+, mutta todellisuudessa olikin vasta vaikka 4 ja siksi ei näkynyt testissä)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkuperäiset viikot pitivät ihan paikkaansa, joutui lisätutkimuksiin (ar-ultraan julkisen puolelta) kun pissatestit näyttivät kaikki negatiivista näinkin myöhäisessä vaiheessa. Siellä kuitenkin kellutteli pikkuinen papu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viikoista ei voi puhua mutta toivoa pidän yllä. Mulla oli tyylipuhdas nega dpo 13 ja 14, jotka luulin dpo 14 ja 15. Hyvin hailakka haamu pari päivää myöhemmin (välissä en testannut), mutta sen jälkeen parissa päivässä olikin jo hyvin vahva viiva.

 

Peukut on sulle pystyssä :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 27 (dpo 13) tein selvän negan ilman haamun haamua, mutta kp 31 (dpo 17) plussa oli jo ihan selkeä. Välissä en testaillut, sillä kuvittelin tuon ensimmäisen testin pitävän varmasti paikkansa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 24 tuli selvä nega. 24 oli ennen kiertoni pituus, mutta testi näytti vasta plussaa kp 28 ja epäilen tunteneeni ovulaationkin kp 14. Ilmeisesti kierto vaan oli pitempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei muakin kiinnostaisi tämä aihe, joten herättelen vanhan ketjun henkiin.

 

Vastailkaahan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli kp 11 aamulla nega joka oli kp 12 illalla vaihtunu haaleaksi plussaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kp 26 ja 28 testasin negatiivisen, Kp 31 oli sitten jo positiivinen. Kierron pituus 31 päivää, dpo:sta ei tietoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rv 3+3 tein päiväpissasta negan. Tiesin kuitenkin olevani raskaana, joten rv 3+6 tullut selkeä plussa ei yllättänyt. Kiertopäiviä en osaa sanoa, koska kyseinen kierto oli piiitkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime raskaudessa sain puhtaanvalkoisen negan dpo11, dpo 12 ihan haalean haamun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varmaan aika epätodennäköistä, että dpo 13 nega muuttuisi vielä positiiviseksi..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei oo enää, kun menkat alkoi tänään. :( Mutta hyvä tietää jatkon kannalta Fifth, että toikin on mahdollista! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuunpa muuten itsekin nyt vastaamaan, että dpo8 testasin päivän selvän negan, ja seuraava testi dpo 12 olikin sitten plussa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenhän mulla oli. Oisko kp 30 ollut nega, menkat viikon, mutta kuitenkin raskaana. Oisko se plussa tullut kp 40, vaikka kierto oli 28pv :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

RV 4+1 raskaustesti näytti vielä negatiivista. Yritystä oli ja olin varma, että mahdollinen raskaus olisi pitänyt näkyä jo tuolloin. Otaksuin tuossa kohtaa ovulaatiosta olleen 14 päivää. Koska testi oli negatiivinen, tein uuden vasta viikkoa myöhemmin, jolloin testi näytti positiivista. Ja nyt tässä odotellaan tulevalle tammikuulle vauvaa <3 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpo 13 tänään ja puhdas nega. Toivotaan epätoivoisesti muutosta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla testissä ei näkynyt tarkasteluajan sisällä mitään vielä sen päivän iltana kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Jonkin ajan kuluttua (kun testin tulos ei ollut enää luotettava) testiin oli kuitenkin ilmestynyt himmeä viiva. Uusinta testissä seuraavana aamuna tulikin sitten samanlainen vaalea viiva tarkasteluajan sisällä. Apteekin oma testi kyseessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla näkyi eka haalea haamu jo dpo 8tai9. :) ei vahvistunut millään aluksi mutta kyydissä pysyi ja helmikuussa syntyi :) esikoisesta sain plussan taas vasta kun menkat oli jo 2päivää myöhässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä tein 3+3 aamupissasta negan raskaustestiliuskaan (en muista merkkiä) ja saman päivän illalla apteekin raskaustestipuikolla haalean plussa, joka sitten alkoi siitä vahvistumaan... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now