Suee

Mammafarkut

125 posts in this topic

Mulla oli edellisessä raskaudessa HM:n pillifarkut, mutta miten ihmeessä ne pysyvät teidän päällä? Onkohan resori jotenkin muuttunut, kun niissä oli sellaista aika paksua gollegekangasta rinnan alle asti ja mulla ei mitenkään pysyny ne päällä. Onneks äiti toi pojalle mun vanhat henkselit niin täytyy ottaa ne tällä kertaa käyttöön :girl_haha: Siitä ei ollut kyse et olisin ottanu liian suuren koon, kun lopuksi en enää edes mahtunut niihin. Mulla on yleensäkin ongelma oikein matalien lantiofarkkujen kanssa ettei ne pysy millään ylhäällä vaikka peppu on tommonen hyppyrimalli. Mulla on niin pötkön mallinen kroppa muuten et siitä se varmaan johtuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuten aikaisemmin kerroin, tilasin Bebelanelta kahdet housut. Toimitus oli nopeaa ja kaikki meni siltä osin ok, mut itse housuihin en ollut lainkaan tyytyväinen. Toiset olivat Jegginssi-nimellä ja ei vain kerta kaikkiaan istunut. Toiset housut oli farkut joustinvyötäröllä (ei vatsan ylittävää kangasta) eivätkä näyttäneet yhtään hyvältä. Joten... En voi suositella kyseistä nettikauppaa. Kokemuksia on tietenkin monenlaisia! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla meni pitkään ihan tavisfarkut, mutta äitiysfarkut oli Mamaliciousin ja HM:n. Moni on valitellut HM:n farkkujen nyppääntymistä ja lörpähtämistä - mä löysin ainakin viime talvena sellasia, joissa ei ollut "mahapussia" vaan matalampi joustovyötärö, ja olivat ihan oikeaa farkkukangasta. Ei siis leggins -tyyliset. Toiset oli kapeemmat, melkein pillit, ja toiset suoralahkeiset, ja tykkäsin noista enemmän kuin Mamalicious -farkuista!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tykkään kyllä näistä H&M farkuista, joustaa just ihanasti ja ei liikaa. Kunnon kangasta. Ainoa miinus on näin varhain tuo Yli-mahan-resori, mutta näissä sen saa kivasti käännettyä kaksin kerroin matalammaksi. EI ahdosta eikä purista. Nyt vaan pitää pitää vähän aikaa päällä, että venähtää reisistä sopivammiks :girl_smile: mä en halua mitään kalliita farkkuja ostaa, kun en tiiä mahtuuko nää koko raskausajan päälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin nyt kokeilemassa näitä uudenmallisia hm:n farkkuja, joissa on ohuempi trikoo kuin se kammottava paksu resori vuonna 2006, mutta ei ne pysyny sen paremmin päällä ja vyötärö painoi tosi ikävästi alavatsaa vaika viikkoja on mahdollisesti vasta 6-7 :rolleyes: Ne legginsit ei ollu sen paremmat. Täytyy vissiin tää raskaus mennä mekoissa ja sukkiksissa :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on käytössä yhdet Mamalicious-farkut, kahdet H&M:n samettifarkut ja yhdet MissyMomin samettihousut. Olen kaikkiin ollut ihan tositosi tyytyväinen, paitsi että ilmeisesti maha on nyt kasvanut kaikille noille liian isoksi ja ne mahan yli tulevat resorit valuu lantiolle jo 100m kävelystä ja sitten painaa siellä ja tuntuu epämukavalta. Mitä teen?! Raskautta olisi vielä kymmenisen viikkoa jäljellä, ja päälle mahtuvia hameita on vissiin yksi tai kaksi :girl_sigh: . Onko olemassa jotain semmoisia housuja, jotka mahtuisi vielä jättimahankin kanssa? Muuten nuo kaikki housut on ihan sopivia, MissyMomit tuntuu jopa hitusen reiluilta, joten ei ne muuten ole pieniksi jääneet kuin tuon tuubin osalta. Ei hirveästi enää tässä vaiheessa nappaisi ostella lisää odotusvaatteita, mutta eipä sitä toisaalta housuittakaan voi loppuaikaa kulkea :grin: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on käytössä Espritin äitiysmalliston farkkulegginssit (tai jegginssit, mitkä lie) ja nämä ovat tosi mukavat päällä. Vyötärössä on reilusti säätövaraa, joten sopivat varmaan vielä pitkään. Hankin todennäköisesti myös ihan "oikeat" mammafarkut samasta mallistosta, koska perusfarkkuni ovat lähes kaikki Espritiltä. Nextillä näyttäisi olevan myös kiva farkkuvalikoima, ehkä innostun sieltäkin tilailemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ihana kuulla, että Espritin äitiyshousut (tai siis ainakin legginsit/jegginsit) ovat yhteystyössä Noppies:n kanssa! Olen jo pitkään ollut suuri Esprit-fani, mutta kun heidän äitiysvaatteitaan ei pääse testailemaan missään myymälässä niin olen jättänyt housut nettikaupoihin. Noppies-merkkisen äitiyslegginsit ostin Bebes-myymälästä Helsngistä ja aion ehdottomasti nyt uskaltautua tilaamaan myös Espritin mama-mallistoa! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin kans H&M:n pillifarkut ja ne ei vaan pysy päällä! Ei mulla tosin mahaakaan oikeestaan oo, mutta sen verran ainakin iltaisin turvottaa ettei vanhoja farkkuja pysty pitämään. En sit tiedä johtuuko mun vartalosta et tuntuu että noi valuu koko ajan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on vain yhdet farkut, Mamalicious-merkkiset, ja ne on ihanat! En ollut ajatellutkaan että farkut voisi tuntua niin mukavilta jalassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on Espritin mammafarkut; ihan hyviltä parin käyttökerran perusteella tuntuvat. Toivottavasti vaan eivät löysty liikaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M farkut rules. halvaat ja olleet yllättävän kestävät,istuvat ja kerrassaan hyvät.

:girl_sigh: Näin on! Ja kun vielä osti kahdet housut Huuto.netistä, niin tuli todella halvaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M:n farkkuihin olen minäkin tykästynyt. Alkuraskaudesta asti käytetyt menevät yhä päälle. Toiset H&M:n farkut tosin kävivät pieneksi vaikka olivat isompaa kokoa kuin nuo yhä käytössä olevat. Koot siis vaihtelevat.

 

Muutamat muut farkut olivat käyttöajaltaan vähäisemmät ja olen myynyt jo eteenpäin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M farkkuja kävin sovittelemassa mutta masuosan alaosa oli jotenkin töks alavatsan kohdalla, mutta menen varmaan uudelleenkin katselemaan. Tilasin Ellokselta äitiysfarkut, saas nähdä millaiset tulee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on italialaiset Pietro Brunellin farkut, tosi kalliit, mutta niin kauniit että myös ei raskaana olevat kaverit kysyvät minkämerkkiset ne on :)

Itse ostin ne Pariisista, mutta netistäkin saa http://www.pietrobrunelli.com/en.html

Brunelli tekee muuten hyvin laadukkaita ja kauniita vaatteita, jos olisi enemmän rahaa ostaisin myös pari äitiysmekkoa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin Espritien lisäksi H&M:n perusmammafarkut ja ne tuntuvat paremmilta. Espritit löystyivät käytössä aika paljon - ehkä otan ne uudelleen käyttööon muutaman viikon kuluttua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olin menossa Stockalle Mamaliciousin farkkuja katsastamaan, kun hairhduin henkkamaukalle. Päädyin ostamaan farkut ja olen todella yllättynt, miten ihanat ovat jalassa!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M farkut ollu käytössä jo viikolta 10 alkaen, e r i t t ä i n mukavat päällä! Ei ole menettänyt elastisuuttaan ja napakkuuttaan yhtään ja on kyllä ehdottomasti lempparit käytössä :wub: Yritin Suomessa käydessä bongata mamaliciousin farkkuja mutta en onnistunut löytämään :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla on Mamaliciousin farkut sekä H&M farkut. Kummatkin ovat olleet aivan mahtavat käytössä, eivät paina tai purista pahasti ollenkaan vaan ovat tosi mukavat päällä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mamalicious! :lipsrsealed: Mulla on kolmet, yhdet sain ensin käytettynä ja niihin rakastuin, ja halusin varmuuden vuoksi kahdet isommat vielä loppuaikaa varten. Tilasin omani verkkokaupasta www.bestseller.com, tulivat tosi nopeasti ja vieläpä ilman postikuluja. Koko vastaa aika hyvin VeroModan/Onlyn farkkujen mitoitusta, eli mulle menee tässä kohtaa (rv 28) ainakin vielä ihan sama tuumakoko Mamaliciouksen farkuista kuin ennen raskautta Onlyn farkuista! :)

Edited by katya11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on yhet Mamaliciousin mustat housut. Lisää tahtosin, farkkuina kylläkin, ainut vaan, että ensin pitäisi tuumakoko selvittää :lol:

Nämä pöksyt nimittäin ihan kokoa M. Huomenna käyntiä kaupungissa niin käydä sovittelemassa tuumakoon farkkuja ja sitten

netissä pistää tilausta menemään, mikä tosin vielä vähän hirvittää..... :( Tuleeko perille, mitenkä maksaminen, postimaksut yms.

(Kovasti silmällä pitänyt edellisenkin kirjoittajan linkittämää nettisivua)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin Espritin verkkokaupasta mammafarkut ja huomasin, että niiden mitoitus on kyllä väljempi kuin Espritin normifarkkujen. Eli jos tilailette noita, ottakaa kokoa pienempi kuin yleensä (jos ette halua "kasvunvaraa" muuallekin kuin vyötärölle). Lisäksi mulla on Espritiltä farkkujegginssit ja Polarn o Pyretin mammafarkut. Tähän mennessä testatuista nuo P.oPin farkut vievät voiton, ainoa miinus tulee siitä, että pituutta on vain yhtä kokoa (arviolta 34 tuumaa). Olen tälläinen keskilyhyt töppöjalka, joten joudun lyhennyshommiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

APUA! En saa tilattua tuolta Mamaliciousin sivuilta haluamia farkkuja! Yhteystiedot saan syötettyä vaan siitä eteenpäin en pääse millään! Tyhmäkö?

 

Muoks. Tilausvahvistus saapui s.postiin, saas nähdä löytääkö pöksyt perille :grin:

Edited by trehi-

Share this post


Link to post
Share on other sites