Miljamaria

Otatko/Otitko äitiyspakkauksen?


580 posts in this topic

Esikoinen matkalla ja pakkaus otetaan. Mulle on oikeastaan sama saanko 2009 vai 2010 pakkauksen. Ainakin 2009 pakkauksessa kaikki vaipat on kestoja, että sen puolesta kelpaisi mulle oikein hyvin. Jos me joskus toinen muksu saadaan niin varmaan otetaan pakkaus sillekin. Ei mitään erityistä syytä, varmaan se, kun meidän äitikin otti kaikille pakkaukset :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisen kanssa pakkaus oli oikein hyvä. Sen suurin anti oli ehkä kevyttoppapuku, makuupussi, yms. tarpeet. Nyt nämä ovat kuitenkin esikoiselta hyvässä tallessa, joten taidan ottaa mielummin rahan ja ostaa sillä kenties sitten niitä vaatteita ja muita tarvikkeita joita uupuu. Eihän tuo 140 euroa kata sitä, mitä pakkauksessa on, mutta toisaalta mitä ihmettä tekisin kahdella makuupussilla jne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aion ottaa äitiyspakkauksen. Esikoista tässä vasta odotellaan ja ennestään ei ole yhtään vaatteita, joten kaikki tulee tarpeeseen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aion ottaa pakkauksen, koska tuolla rahasummalla ei tuota määrää vaatteita saa.

Tuskin tulee kaikkia kuitenkaan käytettyä, kestovaipat ainakin jää käyttämättä... :P Olisi kiva, jos ehtisi ilmestyä 2010 pakkaus, mutta eiköhän meille vielä tule 2009 (LA 21.5.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otetaan kaksosille kaksi pakkausta ja yksi raha. Esikoiset täällä tulossa eikä mitään ole ennestään!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äitiyspakkaus tännekin otetaan sitten kun tulee ajankohtaiseksi. Paitsi jos värit/mallit on jotain aivan kauheita, mutta eiköhän ne neutraalilla linjalla pysy kuten tähänkin asti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoista odotan, ja tälle pakkaus otetaan ilman muuta, kun ei tarvikkeita ole ennestään. Tällä hetkellä ajattelen, että myös seuraaville otettaisiin omat pakkauksensa, mutta saattaahan tuo mieli muuttua. Kunhan nyt tämä yksi ensin saadaan maailmaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä otetaan pakkaus, se on vähän niinkuin itsestäänselvyys. Esim. se patja ja vuodelaatikko on sellaisia, että niitä olis tympeä lähteä metsästämään muualta. Ja muutkin tarvikkeet tulee tarpeeseen, vaikka kaikkia vaatteita tuskin otan käyttöön.

 

Mun äiti otti meille kaikille ensimmäisille lapsille äitiyspakkauksen. Vasta kuudennen ja seitsemännen kohdalla hän on ottanut rahan ja mä olin ihan järkyttynyt kun sain tietää, että se ei olekaan mikään itsestäänselvyys, vaan jotkut ei ota sitä. Luulin, että KAIKKI ottaa :lol: Äitiyspakkaukset oli aina mun lapsuuden kohokohtia, oli ihanaa kun pakkaus tuli ja tiesi, että pian pääsee hoitamaan uutta sisarusta :)

 

Muoks. Niin, ja esikoinen tulossa. Uskon että otettais ainakin kakkoselle vielä, mahdollisille seuraaville lapsille jo raha.

Edited by Annamaaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me otettiin esikoiselle pakkaus 2007 ja kakkoselle rahana. Esikoisen pakkauksesta suurin osa vaatteista jäi käyttämättä ja ne tarpeellisimmat (makuupussi, haalarit, pyyhe) on vielä hyväkuntoisia.

Edited by Glenda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enskalle otettiin pakkaus, kaikki vaatteet ja tarvikkeet tulivat käyttöön. Suurin osa on edelleen tallessa, joten Toiskan äitiysavustuksen otan rahana. Saa sitten ostaa hukkaan menneen kylpylämpömittarin ja helistimen tilalle uudet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halusin esikoiselle ja helmikuussa saapuvalle omat pakkaukset, jotka säästän kumpaisellekin. Itse olen harmitellut, ettei lapsuudestani ole säästynyt vaatteita. Toinen syy oli se, että toisesta lapsesta on povattu poikaa esikoisen ollessa tyttö. 2009 pakkaus on mielestäni varsin poikamainen väritykseltään ja muutenkin siinä oli paljon uusia mukavia juttuja mukana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle ilman muuta pakkaus. Ehkä jos toinen tulisi nopsasti perään, niin voisi harkita rahaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tulossa ja ilman muuta otin. Jos toinen tulee joskus niin en luultavastikaan ota, koska meillä on jo nyt niin paljon saatuja vaatteita ja tarvikkeita ettei ole tarvetta äp:lle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tullaan ottamaan pakkaus esikoiselle ehdottomasta! Siitä sitten varmastikin säästetään jotain myöhemmäksi ja annetaan lapselle itselleen hänen ollessaan vanhempi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tulossa, ja pakkaus otetaan. Mahdollisista tulevista lapsista en osaa vielä sanoa. Varsinkin jos tulee suht isot ikäerot, otetaan varmaan myöhemminkin pakkaukset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me otetaan pakkaus ja kovasti jännätään saadaanko tämän vai viime vuoden pakkaus. Laskettu aika on heinäkuun alussa. En hirveästi pidä vuoden 2009 pakkauksesta ja toivon, että 2010 olisi kivempi. Mutta kyllä olen tyytyväinen kumpaan tahansa, hieno hommahan se on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otin pakkauksen, en edes harkinnut rahaa. Mutta seuraavan kohdalla vaikuttaa aivan pakkauksen sisältö. Paljon vaatteita on pojan jäljiltä jäännyt ja aina neutraaleja jotka sopisi tytöllekkin. Eli jos seuraavalle tuleva pakkaus ei mielytä silmää, otamme rahana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin vuoden 2008 pakkaus. Tälle kakkoselle ei oteta. Esikoisen pakkauksesta on kaikki vaatteet ja tarvittavat tavarat tallella ja ehjiä, sillä Kelan rahalla ostetaan sitten tarvittavia uusia juttuja. (Ja henk. koht mielipiteenä: tuo vuoden 2009 pakkaus ei oikein miellyttänyt sisällöltään, vuoden 2008 on paljon enemmän minun mieleeni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostelen mieluummin esikoisellenikin sen näköisiä ja värisiä vaatteita mitkä miellyttävät minua :) Ja siellä on ehkä mielestäni hieman tavaraa jota en tarvitse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin pakkaus, se tuntui itsestäänselvältä.

Toiselle ei kuitenkaan oteta. Esikoisen pakkauksen tavarat ovat vielä käyttökelpoisia, oikeastaan suurta osaa ei tullut edes paljon käytettyä kun ei ne olleet kovin kivoja ne vaatteet.

Kirpparita löydän sitäpaitsi puolta isomman läjän vaatteita sillä 140eurolla, ja mieleisiäni vieläpä. Tai sitten käytän rahan turvakaukaloon, esikoisen aikaan oli lainakaukalo sukulaiselta, se lienee jo liian käytetty kun se meiltäkin lähti vielä sukua kiertämään heti eteenpäin..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me otettiin esikoiselle äitiyspakkaus, mutta tälle kakkoselle ei oteta. Tuosta esikoisen pakkauksesta vaatteet jäivät aika väheiselle käytölle ja ovat edelleen hyväkuntosia kakkoselle käytettäväksi. Ajattelin kuitenkin metsästää Finnlaysonin tehtaanmyymälästä 2010 (sitten kun se tulee..) makuupussin kun ainakin oma vuoden -77 -makuupussini oli itselle kiva muisto. :) Jos tämä kakkonen on poika (esik. oli tyttö) niin 140€:lla ostan enemmän "poikavaatteita". Jos kakkonen on tyttö niin 140€ menee esim. tuplaratteiden ostoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisille otettiin molemmille pakkaukset ja sitten yksi raha. Pikkukolmoselle otettiin myös oma pakkaus. Ajatuksena säästää jokaiselle nuo pakkaukset muistona ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now