Miljamaria

Otatko/Otitko äitiyspakkauksen?


580 posts in this topic

Otetaan pakkaus. Kun ei ole mitään ennestään varastossa, kaikki tulee tarpeeseen. Tosi kivoja vaatteita tuossa uudessa pakkauksessa muutenkin. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakkaus otetaan. Eka lapsi eikä mitään ole valmiina (tosin varmaan sukulaisilta kyllä saadaan), ja lisäksi tän vuoden pakkaus on mieleinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä otettiin pakkaus. Ja varmaan otetaan sittenkin, jos meille toinen lapsi tulee. 2017 pakkaus on minusta kivoin moneen vuoteen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon miettiny tätä joskus ennen raskaaksi uloa, että haluaisinko ottaa äitiyspakkauksen. Kaikissa aikaisemmissa on ollu vaatteissa niin rumia värejä ja kuoseja, etten niitä olis tykänny lapselle pukea, mutta onneksi tämä uusin äitiyspakkaus on kaikista kivoin ja värikkäin.

Edited by songvari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille on esikoinen tulossa ja olin alunperi sitä mieltä että en pakkausta ota, koska ompelutaitoisena on tullut jo vaatteita tehtailtua aika paljon :rolleyes:

Uusi pakkaus oli kuitenkin niin positiivinen yllätys että nyt joudun miettimään uudelleen! Peiton, makuupussin, haalarin ja hygitarvikkeidenkin jne. hinnaksi kuitenkin tulee jo aika paljon jos niitä lähtee kaupasta hankkimaan erikseen! (Meillä kun ei tosiaan ole mitään muuta valmiina kuin nuo ompelemani vaatteet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitää vielä kommentoida sen verran, että oikeastaan kaikki pakkauksen tähän asti ajankohtaiset tuotteet ovat tulleet käyttöön ja tykkään niistä tosi paljon. Varsinkin kääntöhihaisista kietaisubodyista ja puolipotkuhousuista on tullut suosikkeja. Haalarit ovat niin valtavia, että niiden asemesta olen käyttänyt kirpparilta hankittuja pienempiä haalareita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aion ottaa pakkauksen, jos vielä raskaudun tässä, ja käyttää kaikkia vaatteita. Esikoisesta otin pakkauksen, mutten käyttänyt juuri mitään. Nyt aion hyödyntää sen enempiä nirsoilematta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin aion ehdottomasti ottaa pakkauksen! Ottaisin varmasti minä vuonna tahansa, mutta varsinkin tämä tän vuoden äitiyspakkaus on omaan mieleen niin kiva, niin ehdottomasti sen haluan ja varmasti tulee vaatteille käyttöä! Minun mielestäni tämän vuoden pakkaus on ihan heittämällä ulkoisesti kivoin pakkaus tähän mennessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otin pakkauksen, ja jos joskus vielä toinen lapsi saadaan niin hänelle myös :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiomme ottaa pakkauksen :) kunhan niin pitkälle päästään. Odotan jo sitä hetkeä, että saa hiplailla pakkauksen vaatteita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiomme ottaa pakkauksen. Lapsi on ensimmäinen, joten bodyt sun muut tulevat varmasti tarpeeseen. Onneksi tänä vuonna pakkauskin on kovin kivan näköinen :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta otettiin vuonna 2011 ja nyt otetaan myös. Oikeastaan vain varmistin mieheltä että otetaanko pakkaus ja oli sen kannalla. Itse ainakin tykästyin niin paljon tämän vuoden äitiyspakkauksen väreihin. Mukava peruspakkaus kuitenkin alkuun vaikka esikoiselta on vaatteita yms tallessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei aiota ottaa. Siellä on niin paljon sellaista mikä ei miellytä niin mieluummin sit rahana :) Ajatus sinänsä on ihana ja ihan huippua, että meillä täällä Suomessa sellainen mahdollisuus on! Omatunto ei myöskään riitä pakkauksen eteenpäin myymiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otetaan kyllä! Vaikka jo neljäs tulossa, niin pitkälti annettu eteenpäin kaikki vauvatarvikkeet, kun vielä muutama vuosi sitten vannoin, ettei meille enää vauvoja tule :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoiselle otettiin (vuoden 2014 pakkaus), nyt en ole vielä ihan varma. Todennäköisesti jätetään ottamatta ja hommataan sillä rahalla mm. Stokken Newborn set käytettynä ja jotain muutakin. Mutta katsotaan nyt vielä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiotaan ottaa! Tämän vuoden pakkaus on onneksi vähän parempi kuin esim.viime vuotinen. Kyseessä on ensimmäinen lapsi niin kaikki tulee tarpeeseen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä otetaan pakkaus. Esikoinen tulossa, niin ei ole vielä mitään valmiina. On se kyllä hienoa, että meillä on Suomessa näin hieno paketti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä en ensimmäisestä raskaudesta ottanut pakettia vaan rahan. Nyt jos toisen anssa tärppää niin olen miettinyt että haluaisin pakkauksen. Ovat menneet kivaan suuntaan viime vuosina, sisältö ja kuosit. Ja siinä tulee ihan hyviä tarvejuttuja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otetaan. Isompi ilo siitä on kuin pikkurahasta. Nykyinen kuopus tulee olemaan melkein 5 v. tämän syntyessä, joten ei todellakaan ole mitään alle 110 cm vaatteita tallessa.Tai no, pari 104 cm paitaa, mitä raukka sai joululahjaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä kertaa ajattelin ottaa pakkauksen. Kolmosen kohdalla otettiin rahana mikä tietysti jälkeen päin harmitti. Onneksi tuolloin ei vaatteista ollut pulaa, kun tuli kakkosen vaatteet säilytettyä.

Nyt olen kaikki vauvanvaatteet pistänyt kiertoon, joten ihan senkin takia pakkaus otetaan. Myös vaatteiden väritys on omaa silmää miellytävä, niin senkin takia myös ja onhan siellä muutakin tarpeellista tavaraa, jotka käyttöön tulee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now