Strutsi

Kestovaipat

2012 posts in this topic

Mä haluisin muutenkin tiedustella teidän kestoilijoitten mielipiteitä, mikä on teidän ultimate parhain vaippa? Siis merkki ja onko tasku/AIO/sisävaippa. Tai vois ihan listata näistä kaikista ne parhaimmat ja mieluisimmat!

Täällä on valmiina jo ketju kyseistä kysymystä varten! smile.gif

Mieluisimmat kestovaipat Tuo ketju on jäänyt vähän unohduksiin. Käykääpä kestoilijat lisäilemässä sinne omat vastauksenne! smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canerva, joo mä tuun kertoo sit! :) Tässä nyt menee neljä viikkoa ennenkuin saan nuo, en millään jaksais odottaa! Miten sitä voikin näin innostua vaipoista :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä on valmiina jo ketju kyseistä kysymystä varten! smile.gif

Mieluisimmat kestovaipat Tuo ketju on jäänyt vähän unohduksiin. Käykääpä kestoilijat lisäilemässä sinne omat vastauksenne! smile.gif

 

Ok :) Enpä ollut tuota huomannut. Pitääkin käydä siellä vilkaisemassa. Poistan tuon mun oman pikku gallupin sitten turhana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miten sitä voikin näin innostua vaipoista biggrin.gif
...niinpä! Itse olen nyt hulluna suomalaisten valmistajien (Nallevaipat (made by riina), Nupsukka) AIO:ihin kun niitä saa niin ihanissa kuoseissa. Ovat tosi kivoja vähän isommalle lapselle ja varsinkin kun noista Nupsukan AIO:ista saa myöhemmin harkkahousut. Luulin jo aikoja sitten että neidin kaikki tarvitsemat kestovaipat on hankittu, mutta niinpä taas on vetämässä kolmen vaipan tilaus Nupsukalta... tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasa, meillä on imuina bambua ja bambuhamppua koko ajan käytössä. Pelkkää hamppuakin olisi jos meillä olisi rumpu. Hamppu kun kuivuu todella hitaasti narulla ja menee kovaksi jos ei käytä sitä rummussa. Saman huomasin froteeimuissa, menivät ihan koppuroiksi vaikka olivat käytössä alle 5 kertaa ja olivat sentään ihan laatuimuja sekä luomuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään Malmilla Kestovaippayhdistyksen vaippakirppiksellä ja taas tarttui pari vaippaa mukaan :rolleyes:

 

Ihana vaaleanpunainen Ronja&Roopen tuplaläpällinen sisävaippa, ostopäätöksen ratkaisi päällimmäisessä läpässä oleva coolmax-pinta. Tämä oli kyllä ihan uusi vaippa, mutta tarjouksessa.

Käytettynä ostin Hippu AIO-vaipan, tosi siisti vaippa, ja imuläppä on neppareilla kiinni, joten on helppo irrottaa kuivauksen ajaksi.

 

Olen nyt tykästynyt AIO-vaippoihin, niin ajattelin testata tuotakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt saan varmasti satikutia kaikilta kun tunnustan, että meillä on kestovaipat lähestulkoon jääneet käyttämättä. Imut on otettu muuhun käyttöön ja kuoret jääneet parin käytön jälkeen pieneksi... unsure.gif Ja ihan vaan siitä yksinkertasesta syystä, että kun pidän kestovaippapäivän, niin parin tunnin sisään on kertynyt koneellinen pyykkiä. Eli aina vaippa falskaa ja koko vaatekerran saa heittää pesuun kun pissat lirahtaa (kakkoshädästä puhumattakaan)

 

Muuten meillä ei vauvalta pyykkiä juuri kerry, kun hän ei pulauttele juuri lainkaan ja on vielä täysimetyksellä, joten ruokatahrojakaan ei pääse syntymään. Joten lohdutan itseäni sillä että säästän sähköä kun ei tarvii huudattaa pesukonetta joka päivä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Millaisia vaippoja käytätte? Joko ovat huonosti istuvia tai imut riittämättömiä tai sitten asennus on ihan pielessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muksut -merkkisiä ovat. On tollasia taittoimuja ja lisäks oon hommannut vielä lisäimuja, mutta jos sinne laittaa lisäimun, niin paketti on vähän turhan iso. Täytyy ehkä kokeilla jotain muuta. Tästä tuppukylästä ei vaan tahdo löytyä muita kestovaippoja. Niin, ja kokona noissa "kuorissa" mulla on nyt S-M / 5-10kg, tyttö painaa 8+ kg ja tuntuu että ovat vähän turhan pieniä. Täytynee jatkaa hyvien vaippojen metsästystä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eipä täältä Tampereenkaan "tuppukylästä" juuri tule kaupoista vaippoja osteltua, vaan ihan netistä tilattua Kestovaippainfon tietokannan arvioiden perusteella. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli alkuun Myllymuksujen bambuhampputaittojen kanssa ongelmia. Imut kastuivat vähän ja pissat lirisivät vaatteille. Tähän auttoi kun laitoin pari kerrosta flanellia lähimmäksi peppua. Muksut-vaipoista ei kokemusta ole, mutta eiköhän nekin jollekin sovi kun niitä niin paljon myydään.

 

Netistä minäkin vaippani (ja kankaat) ostan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tää on nyt kauhean pitkä ketju, joten laitan lukkoon. Uuden ketjun saa aloittaa kuka vaan ekana kerkeää. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.