Sign in to follow this  
Followers 0
momster

enpa tieda mita ajatella :(

2 posts in this topic

Eilen menin laakarille taas tuosta vuodosta, olisin halunnut jotain varmuutta siihen etta onko tama nyt sitten keskenmeno, vai onko vaan jotain muuta vuotoa. Verenpaineet oli koholla (140/100) ja laakari soitti gynen polille, ja vaati etta katsovat mita on meneillaan. Menin sitten sinne polille, ja heti kun paasin vastaanottohuoneeseen, tama toykea mieslaakari sanoi etta aikoo tehda vain ultran, ja senkin vain koska mun laakari oli hanelle soittanut ja vaatinut. Eli koska oli pakko. Ultraan siis mentiin, ja sisakautta ultrattiin, mutta hetkonen, laakari tokkaa sen sensorin sisaan, katsoo 2 sekuntia ruudulle, vetaa ulos ja sanoo etta ei, et oo raskaana. Itella jai sellainen olo ettei han ees katsonut 'kunnolla', ei kaannellyt koko sensoria ollenkaan, ei mitaan. Ja sitten mentiin takas vo-huoneeseen. Laakari kysyi etta ootko ees varma etta olet raskaana, ja jos olitkin niin kesken se on mennyt.(tai sitten on ihan minimaalinen mahdollisuus ettei han vaan nahnyt siella viela ketaan)Kerroin etta olen kolme kertaa testannut, ja kerran kaynyt jo yksityisella ultraamassa ja toteamassa raskauden, hanen mielestaan mun yksityinen ultraaja oli huijari, ei ole voinut siella mitaan nahda. Mutta etta ensi viikon perjantaina voin sitten tulla sille 'omalle' vastaanottoajalle, jolloin katotaan uudelleen ultralla etta ollaanko siella kotona. Tosta jai nyt mulle jotenkin niin paha maku suuhun, en tieda enaa mita uskoa, vuotoa on edelleen ollut mutta ei se ole ees lahellekaan sellaista kuin esim. kuukautisten aikaan. Sanon vaan, etta jos ensi perjantaina sielta loytyy vauvanalku, niin alan tosissaan harkita loppuraskauden viettamista Suomessa. Anteeks nyt kaikille naa mun sekavat hopinat, en nyt ees tieda kuulunko tanne vai odottajiin. Nyt sitten vaan odotellaan viikko. sad.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

siis todella töykeää touhua!!! Kamalaa joutua tuollaiseen paikka :( Toivottavasti nyt on kaikki hyvin ja saitte tilanteeseen selkeyden :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0